Vy sa pýtate, Batty odpovedá...

http://cdn.mysitemyway.com/etc-mysitemyway/backgrounds/legacy-previews/backgrounds/abstract-cloudy-sky/abstract-cloudy-sky-000374-pink-yellow-blue.jpg
Po dlhej dobe tu máme znova článok v štýle QaA. Otázky sú tentokrát zozbierané z FB stránky a z ask.fm. Zrejme to nemá cenu dáko extra obkecávať a môžeme ísť teda rovno na to..

Jak vypadá, nebo jak si představuješ svůj ideální/ůžasný den?
Vážne? Toto je veľmi zákerná otázka, pretože teraz každému ukážem aká som strašne nudná -_- Najlepšie je mi doma. Super dni sú, keď nemusím ísť do práce, môžem hrať celý deň a najviac super by to bolo keby mám aj dáke domáce zvieratko, ktoré by mi robilo spoločnosť.

Kdy se dočkáme další kérky?
Dobrá otázka. Sama neviem, ale zrejme najbližšie v lete. Ak mi to vyjde i finančne of kórs. Mám v pláne ešte dve. Jedno bude mať pre mňa hlbší význam, budú to odtlačky labiek psa, ktorý nám skoro zomrel. Povedala som si, že nebudem čakať a dám si to, kým je tu... a to druhé bude (ak sa podarí) obrázok s morskými pannami, ktoré zdiaľky budú vytvárať lebku.

Na jakou část těla kérka poputuje?
Labky na zadnú časť stehien a morské panny dopredu na ľavé stehno.

A naopak kam by ses nikdy tetovat nenechala a proč?
Hmmm, myslím, že by to bola tvár a intímne partie. I keď priznávam, že tie veľmi maličké tetovania na lícnej kosti sa mi páčia.

Kde se hledají ženský jako jsi ty?
Dobre, takže... ak by si chcel takú ako ja, mal by si to asi veľmi ťažké. Pokiaľ nemáš tendenciu sa vlámať niekomu do bytu aby si danej osobe presnoril izbu, či nie je náhodou modrovlasá "gaymerka" alebo či nemá vlhkú posteľ z Dartha Vadera, tak ťa evidentne nepoteším. Žijem vo svojej jaskyni zavretá a vychádzam von iba keď idem cvičiť alebo kvôli práci. Jednoducho, iba keď musím.


Máš nějaké své rituály co stojí za zmínku?
Tak určite. Ráno vstanem umyjem sa čerstvou krvou z oviec. Potom na dlážku nakreslím obrátený pentagram a 20x ho preskočím. No veď to poznáš bežná rutina. Myslím, že nemám žiaden iný rituál, ktorý by stál za zmienku. Ja som lenivá sa aj namaľovať, pretože som lenivá sa odmaľovať.

Do kedy chceš takto žiť?
Kým neumriem. Som so svojim životom spokojná. Základ šťastia - buď spokojný s tým čo máš a teš sa z maličkostí. Okrem Star Wars a Adventure time vecí. Toho nie je nikdy dosť. O tom som sa hlavne presvedčila včera v Tescu, kde prišla nová SW kolekcia tričiek.

Přála by sis někdy ignorovat svoje pocity? Ničeho si nevšímat a nic neřešit? Proč?
Jednoznačne. Som človek, čo si mnoho vecí berie až moc k srdcu. Mám kamarátov, ktorých sa len tak hocičo nedotkne, dokážu mnoho vecí neriešiť a tým pádom sú vlastne šťastní. Ja som taká, že keď ma niečo trápi, hnevá  a ešte dlho to vo svojej mysli preberám. Jo, niekedy si želám nič neriešiť a mať pokoj od pocitov v mojom vnútri. Jednoducho, neviem vypnúť, ale chcela by som sa to naučiť.

Čo pre teba znamená priateľstvo?
Znamená pre mňa veľa a zároveň vôbec nič. Je to preto, že pravé kamarátstvo som nikdy nezažila a keďže sa cudzím ľuďom dosť vyhýbam asi ani nezažijem. Na jednej strane by som chcela mať dáku kamarátku, na ktorú sa spoľahnúť môžem ale keďže sama som nespoľahlivá, neviem či si niekoho takého zaslúžim. 

.... a posledná otázka na dnes:

Chcela by si byť slávna?
Myslím, že nie. Možno známa ale skôr by som radšej bola známa pre môj blog, nie preto, že som to proste iba ja. Sláva určite nie je nič pre mňa. Nie som pre ňu stvorená a myslím, že by som ju nezvládla. Ako jasné, je to fajn, keď ma niekto tu alebo niekde inde pochváli, bla bla ale sláva prináša aj závistlivcov, ktorí radi ubližujú, zosmiešňujú. atď. Neviem či by som to zvládla. Ktovie, možno sláva prináša so sebou sebavedomie ale je to jedno. Slávna nebudem hlavne preto, že nechcem.



7 komentárov

Ó ja som myslela že už nebloguješ. Máš zaujímavý rituál asi vyskúšam.

Reply
Anonymný mod

Skvelé a vtipné odpovede super :)

Reply

no na tetovanie sa cystám aj ja :D koncom mesiaca by to malo vyjst ;) take male minimalisticke :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥