I AM BACK

http://stylearena.net/wp-content/uploads/2015/03/cute-hd-wallpapers12.jpg

Ahojte všetci! Pravidelní čitatelia si možno všimli dlhodobú (moju) neúčasť na blogu. Bohužiaľ momentálne som nemala hlavne chuť na blog pridávať a pridávanie článkov nasilu je oničom ak je to o ničom. Dnes ráno som sa však zobudila s tým, že tá chuť znova písať sa mi vrátila.

Možno bude niektorých zaujímať čo som za tú dobu riešila. Úprimne nič zaujímavé. V práci bolo toho veľa, začal sa nový rok, takže všade chaos. Do toho ešte blížiace sa rehabilitácie kvôli kolenám. No proste des. Keď som prišla domov mala som chuť iba na jedno. Sadnúť za počítač a hrať hry a nič neriešiť. Medzitým som si kúpila i nový vlastný počítač, takže konečne si užívam prístup naň kedykoľvek chcem (to vysvetľuje moje vysedávanie pri hrách) a to znamená i viac času a prístupu na blog. Takže I AM BACK BATS!

10 komentárov

Jsem ráda, že jsi zpět! :) Zrovna onehdy (když jsem se po delší době vrátila na blog já) jsem si našla Tvůj blog a říkala si, že jsi dlouho nic nepřidala.

Reply

Som rada, že si sa rozhodla prerušiť svoju blogovú pauzu, že si späť.
Tvoj blog mám veľmi rada, bolo mi ľúto že si (na čas) prestala prispievať.

Reply

Vitaj spat, tesim sa na clanky!! :))

Reply

Ďakujem baby za podporu aj toto som potrebovala aby sa mi vrátila chuť písať...

Reply

To jsem ráda, Batty, že jsi se vrátila. Začínala jsi mi docela chybět :( a myslela jsem, že tě blogování přestalo bavit a skončila jsi s blogem.

Reply

No keby skončím nemohla by som si odpustiť mainstreamový článok o tom ako končím s blogom :D

Reply
Anonymný mod

Juúúúúúúúúúúúúúú, aj ja som rád, že si budem môcť niečo dobré čítať :) Maxo z Marsu

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥