Creativerse

Je pre vás Minecraft príliš mainstreamový, no pritom vás to láka, pretože chcete zistiť prečo o Minecrafte vznikajú pesničky typu: Já miluju majnkraft?! Určite sa nájdu ľudia, ktorí si to nezahrajú z princípu, presne ako ja. Našla, okej, niekto mi našiel, skvelú náhradu za Minecraft a volá sa Creativerse.
Porovnávať hry nebudem, možno iba tak vzhľad, pretože viem ako Minecraft vyzerá. Creativerse pre mňa jednoducho vyzerá lákavejšie. Sú to mále roztomilé ňuňu prasiatka a rôzne iné príšerky, itemy takisto vyzerajú pekne ale najhlavnejšie, že celé prostredie hry na mňa pôsobí jednoznačne lepšie ako majnkampf.

Vytvorte si vlastný svet
V hre sa buď pripojíte do svetov, ktoré vytvorili iní užívatelia (väčšinou sú však na heslo) alebo si jednoducho vytvoríte ten vlastný, v ktorom vám môžu robiť otrokov vaši priatelia. Batty odporúča všetkými 10, aby ste si vo svete stanovili pravidlá. To moje je, že v mojom svete budem jedinou ženou iba ja. Je to jednoduché, materiál, brnenie a zbrane mi všetci nosia ako na zlatom podnose. Neviem či sa nedám premenovať na kráľovnú Batty. Kecám, proste s priateľmi je tá hra zábavnejšia a jednoduchšia, pretože si vzájomne pomáhate. Keď vám niečo chýba spýtate sa toho a toho či to náhodou nemá a nabudúce sa možno zas on vás spýta atď. takže všetko je hneď ľahšie.

Fantázia

V Creativerse sa fantázii medze nekladú, pokiaľ však je vaša fantázia obmedzená iba na dáky drevený domček s komínom nevadí. V obchode samotnej hry si môžete zakúpiť stavebné plány (blue prints) rôznych budov ako napr. Treehouse alebo budova s gigantickým prasiatkom a podľa týchto plánov celú budovu zostavíte za pomoci modro vysvietených zmenšených kociek, ktoré predstavujú vzor kocky, ktorú treba do stavby vložiť.

Začiatok hry
S hrou sa zoznamujete postupne, všetko chce čas. Je tam naozaj veľa možností takže bude to možno trvať dlhšie kým sa všetko naučíte craftiť. Pokiaľ si však nebudete vedieť dať rady určite vám dobre padne Creativerse wikia. Počas rôznych výprav môžete spoznávať nové oblasti a každá táto oblasť obsahuje unikátny materiál na craftenie. Môžete objaviť liečivú vodu, rôzne príšery, ktoré si dokonca môžete osvojiť a starať sa o ne. Je tu jednoducho to naozaj veľa. Priznávam, že po vyše 20 hodinách hrania už hra nie je tak zaujímavá ako na začiatku a sama ju už vôbec nehrávam lebo úprimne, je to nuda. Takéto niečo sa naozaj vyplatí hrať s priateľmi, a najmä vtedy ak už ste zopár rokov držiteľom občianskeho preukazu. Ale áno, hru určite odporúčam aspoň vyskúšať. Veď napokon je frí tu plej. Ja osobne beriem túto hru ako dáku formu oddychu, keď už nemám nervy na chumajov v online hrách.

Princíp hry
Princíp hry je naozaj jednoduchý. Všetko čo v hre nájdete si môžete vďaka zázračnej rukavici vtiahnuť do inventára a následne zozbieraný materiál použiť napr. pri stavaní domu. Ťažšie dostupné materiály získavate už pomocou upgrade-ovaných rukavíc, ktoré si samozrejme musíte vyrobiť. Nechýba tu výroba skla, pece, procesor na výrobu surovín potrebných craftenie a dokonca tu môžete vyťažiť i minerálnu liečivú vodu alebo napr. fosílie. V hre sa strieda deň s nocou. V noci sa môžete stretnúť s nočnými agresívnymi tvormi, ktorí cez deň zomierajú. Pokiaľ sa vydáte na ďalekú výpravu a stratíte sa, môžete sa teleportnúť naspäť domov. Samozrejme nezabudnite si ten teleport najprv niekde umiestniť.

6 komentárov

Anonymný mod

Cez recenziu na steame som sa vlastne dopracoval k tvojmu blogu a teda nieže by som dal dáky blogový odborník nesledujem toto odvetvie ale máš to tu pekné. Recenzia super, v podstate si vystihla všetko podstatné čo pri tejto hre treba vedieť i keď možno by bol fajn dáky podrobnejší popis čo sa týka surovín v hre.

Reply

Práve podrobným popisom surovín som sa chcela vyhnúť :D, a preto som v článku odkázala radšej na wikiu. V hre sa toho ťaží naozaj veľa, veľmi veľa kombinácií tu je a tento článok by som možno ešte dnes písala keby sa tomu mám venovať naozaj podrobne. Každopádne ďakujem, som rada, že link v recenzii mal aj dáke využitie u ostatných. :)

Reply
Anonymný mod

Tak toto vyzerá tak 100x lákavejšie ako Minecraft + lákavá recenzia.

Reply

I have never played Minecraft :P

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥