Angry Batty - Deti z rozvrátených rodín

V TOMTO ČLÁNKU PADAJÚ SPROSTÉ SLOVÁ, TAKŽE BY HO NEMAL NIKTO ČÍTAŤ! NIE JE VHODNÝ PRE SLABÉ POVAHY A ODPORCOV TAKÉHOTO TYPU ČLÁNKOV.

Neexistuje lepšia vec ako premýšľať nad napísaním článku pri rannom močení. Do záchoda ovšemže. Občas ma napadne aj vážna téma ako dnes ráno. Vraj deti z rozvrátených rodín sú problémové. Mááááj gáááád a watafááák! Nedalo mi to, a tak som sa rozhodla opäť rozčuľovať nad niečím čo je úplne zbytočné a svet tým nezmením. Keep calm... dnes to bude iba krátkosti.

Z minulého článku ste sa mohli dočítať, že som vyrastala iba s ocinom a bratom. Neviem, ktorý dementný psychológ prišiel na to, že deti z rozvrátených rodín sú problémové ale strašne by ma zaujímalo ako ľudia k takýmto primitívnym záverom prídu. Ocino, mňa a brata, vychovával sám od mojich 10, s maminou sme sa nestretávali a neskôr sme neboli v žiadnom kontakte ak nerátam súdy. No určite ja a brat sme neboli problémové deti. Samozrejme neboli sme tip top deťmi a ocino si s nami užil kopec nervov ako každý iný rodič. Áno, chodila som poza školu ale nezdá sa mi, že deti z kompletnej rodiny to nerobia. Vyskúšala som cigarety ale neviem o tom, že deti, ktoré majú dvoch rodičov to nikdy neskúsili. Navyše je tak veľa fajčiarov, kreténov, ožranov a zlodejov, ktorí vyrastali v kompletnej rodine. Či už rozumovo kompletnej to neviem.
Napíšem to sprosto ale polopatisticky: Nekurvila som sa, neožierala a nerobila som pičoviny a napriek tomu ma vychovával dlhé roky iba jeden rodič. 
Tak o čom to teda je? Samozrejme, je to celé o výchove. Keď je proste rodič zdegenerovaný potrat morskej sasanky tak je vysoko pravdepodobné, že ani ich deti nebudú zrovna najkompletnejšie.

http://img09.deviantart.net/4928/i/2012/089/4/e/angry_pooh_by_johnreillymar-d4udso8.pngĎalšia vec, je to celé aj o povahe. Keď ma sesternica volala na dáku diskotéku (a bola som vo veku keď sme si museli pýtať povolenie), prosila  som ocina aby ma tam nepustil. Von som moc nechodila, vždy som si dávala pozor bla bla. V 18 som sa síce ožrala jak také teľa ale všetko je po prvý krát. Aj grckanie z alkoholu treba okúsiť. Tí múdrejší si nabudúce dajú pozor, tí druhí... no tí druhí majú asi v tom záľubu. Chcem celým týmto článkom povedať, že problémové dieťa vzniká kvôli výchove rodičov, nie kvôli tomu, že vyrastajú iba s maminou alebo iba s ocinom. 
Niekedy sa pýtam samej seba, či ľudia sú naozaj už tak jeblí, že toto ešte niekto vypustí z úst.

Pretože, ruku na srdce, kto bol vždy vzorným dieťaťom svojich rodičov? Kto nikdy nespravil dáku hlúposť, ktorú neskôr neľutoval?

6 komentárov

Svätá pravda. Rozvod rodičov môže viesť k problémovým deťom, ale všetko je o výchove. Keď sa rodičia iba hádajú a svoje dieťa psychicky vydierajú, je jasné, že ho to nejak poznačí. Lenže nie všetci rodičia vyvíjajú na svoje decko psychický nátlak.
Určite je lepšie pochádzať z rozvrátenej rodiny, ako napríklad mať otca sexuálneho devianta či mamu alkoholičku.

Reply

Napísala si to veľmi pekne. Určite sú problémové deti aj z rozvedených rodín ale takisto sú problémové aj z tých kompletných rodín. Veľmi záleží na výchove a prístupe rodičov.

Reply

Naprostá pravda! :) Jak píšeš, není to o tom, kde vyrůstáš, jestli v celé nebo neúplné rodině, ale o výchově! A to já říkám celý život :). Taky nejsem úplně svatá, myslím, že to není nikdo z nás a ani naši rodiče nebyli jiní :).
Moc dobrý článek a ta sprostá slova mi ani tak nevadila :D. Vyjadřuješ své pocity a myšlenky a to se mi líbí!

http://es-veronica.blogspot.cz/

Reply

Každý sa učí z vlastných chýb... niekto sa nepoučí ale takto to funguje.

Reply
Anonymný mod

Netreba si podobné články vôbec všímať, píšu to tiež len ľudia, ktorí síce vychádzajú možno z nejakých štatistík alebo proste len trepú kokotiny lebo sú za podobné drísty platení, ale určite sa nájdu aj v tých RADOch zdegenerované úchylné hovädá, ktoré si doma mlátia ženu alebo dačo šňupajú a podobne :D
inak fajn článok
Maximus

Reply

Tiež mám rodičov rozvedených a nemyslím si že som z tých čo sú zrovna problémovým dieťaťom.

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥