DIY - Pentagram bra

No zrejme nemôže byť nič jednoduchšie ako táto DIY podprsenka, nepotrebujete žiadne extra skúsenosti so šitím, stačí vedieť navliecť niť do ihly a spraviť uzlík na konci.

Je mnoho variácií ako si podprsenky spraviť, ja som zvolila prišitie gumy na ramienka podprsenky (obrázok nižšie). Myslím si, že postup nepotrebujete, jednoducho to prekrížite tak aby to vytvorilo pentagram. Logicky. Na internete môžete čerpať množstvo inšpirácií stačí napísať DIY pentagram bra. Môžete pásy dozdobiť špicmi alebo niečím iným, ja som zvolila jednoduchú neprekombinovanú klasiku. Ak bude niekto majstrovať niečo takéto dajte vedieť.

Použila som obyčajnú plochú gumičku a všetko som prišívala samozrejme zvnútra podprsenky. Tam kde sa gumičky pretínajú som síce neprešila tie časti ale uvažujem, že tak učiním. Ak sa mi samozrejme bude chcieť. Mala som to tak spraviť hneď, pretože by sa tá podprsenka toľko nevlnila pri jej obliekaní. Ale aby sa nepovedalo spravila som vám ako taký "návod"...

Pre inšpiráciu zopár obrázkov z netu pre tých lenivejších hľadačov (*all pics from google*):







17 komentárov

Bože :O To je tak dokonalý nápad! Nemôžem uveriť, že toľko surfujem to DIY tagu na pintereste a ešte som toto nenašla :D

Reply

Ja som sa bála, že to už hádam aj všetci majú spravené a ja som posledná na svete z tých čo by si také niečo chceli spraviť :D

Reply

zamilovala jsem se do tý s hrotama *_*

Reply

No tá je fajn ale tričko na ňu už asi nedáš a chodiť len tak v podprsenke... to by asi veľa ľudí nerozdýchalo :D

Reply

zahraju si na Lady Gaga :D

Reply

Jaj tak to už je potom niečo iné :D

Reply

videla som ten prvý obrázok tých farebných čiar tak som sa musela nad tým zastaviť a fakt popremýšľať ako to má byť :D a vyzerá to vážne bombovo , určite to vyskúšam !

Reply

Dúfam, že si to nakoniec z toho pochopila lebo som ten obrázok robila narýchlo v práci :D
Potom daj vedieť :)

Reply

Amazing DIY, I love edgy rock style :D

Reply

I think it is very uncomfortable to wear this one as real bra :D but for photoshoots etc.. Yes!

Reply

Gosh I'm in love with this!!! long time ago I want to try this, definitely I have to make it, great post *3*

Reply
Anonymný mod

Pecka!

Reply
Anonymný mod

Aj ja som sa do nej zamilovala O.o

Reply

Wau, idem na plastiku aby som to mohol nosit :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥