Batty Amnesia o svojom blogu

Vitaj v mojej jaskyni pre netopiere! Aj keď je tu kopa ihličia ráč sa vyzuť drahý čitateľ. Moje poddané netopiere Dark a Ness nemôžu celý deň lietať s metlami, sú to netopiere, nie čarodejnice. Mám veľmi zvláštny syseľ pre tumor, a preto sa tu nemusíš cítiť práve najpohodlnejšie. Ak tu nebudeš vedieť vydržať použi paralyzér alebo si priklincuj ruku ku klávesnici. Tento blog odporúča 20 z 10 netopierov a jeden zombie.

Narodila som sa 30. júna 1991, takže ak máte veľa peňazí navyše, a neviete čo s nimi, nepohŕdnem ničím kawaii. Mám rada alternatívnu módu a najbližší mi je štýl pastel goth. V tomto duchu sa i nesie celý blog.  

Hi little bat! This blog is for everyone who loves to be different. For every pastel goth and kawaii lover. And of course for you dear reader! My name is Batty Amnesia Lightbringer, shortly Batty Amnesia. Even you came to batcave, please take off your stinky shoes. My servant bats Dark & Ness can't fly all days with broom. They are bats not witches, right?! This blog recommends 20 of 10 bats and one zombie. Entry for 1 €. I'm not kidding! IN SHORT: ♥Tomb Raider ♥BioShock ♥Predator ♥Darth Vader ♥Dinosaurs ♥Kawaii stuff ♥Adventure time ♥The Amazing World of Gumball♥ 



Tento blog nie je vhodný pre odporcov ružovej a fialovej. Môže obsahovať stopové množstvo orieškov a mňa.

2 komentárov

Tá posledná veta ma fakt pobavila ja síce ružovú neobľubujem ale nie som jej odporca, dúfam, že mám vstup voľný :D :D

Reply

Áno máš :), bože tí smajlíkovia sú ale hnusní...

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥