DIY - Organizér na makeup

Ahojte netopiere. Dnes vám prinášam ďalší jednoduchý DIY nápad. Doma mi vystávalo ešte veľmi veľa vianočného papiera (ešte stále ho mám veľa) a tak som rozmýšľala, že čo vymyslieť. Keď som robila Batman líčenie, mala som vo veciach veľký chaos. Tak ma napadlo, že si vyrobím organizér na dekoratívnu kozmetiku.

Budete potrebovať:

krabicu
nožnice
lepiacu pásku
baliaci papier
kartón na priehradky

Postup: Je naozaj jednoduchý. Krabicu obaľte baliacim papierom. Odmerajte si aké veľké chcete priehradky a nastrihajte kartón na pásy (nakoniec som použila miesto obyčajného hnedého kartónu, farebný modrý, aby som ho nemusela oblepovať baliacim papierom, je to menej komplikované). Lepiacou páskou pripevnite priehradky a máte hotovo. Nič komplikované. Teraz už stačí organizér zorganizovať :)


4 komentárov

ježiši :* to je zlaté ..... :) Dobrý nápad len s mojim DIY schopnosťami by to dopadlo o 100 % horšie :)

www.korytna.blogspot.sk

Reply

Myslíš, že moje sú super? Tie priehradky mi ledva držia, čakám kedy sa mi to odlepí :D Ale ďakujem.

Reply

Ja to robím presne tak isto :-D Je to rýchle, lacné a šikovné.. Navyše človek zrecykluje staré krabice, takže nezaťažuje prírodu :-)

Reply

A ešte to môže mať aj podľa vlastného vkusu :D Veľa dobrého v jednom :D

Reply

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥