100 questions no one asks TAG - 100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta

Prinášam vám ďalšie otázky a moje odpovede na ne. Tentokrát je to 100 otázok, na ktoré sa nikto nepýta. Niektoré ma naozaj pobavili a jednoznačne súhlasím, že na mnohé z nich sa nikto nepýta.


1. Spíš s otvorenými alebo zatvorenými dverami?
So zatvorenými pokiaľ nespíme u nás doma na byte, tam ich nezatvárame.

2. Berieš si domov šampóny a kondicionéry z hotelu?
To je asi skôr otázka pre niekoho kto tam spí často. Ja som hotel navštívila iba raz a prespali sme tam na jednu noc. Nič som si z tade nevzala ak si správne spomínam.

3. Spíš so zatiahnutými závesmi/ žalúziami?
Samozrejme.

4. Ukradla si niekedy dopravnú značku?
Pri prepisovaní tejto otázky som sa dosť smiala. Nie, neukradla. Myslím si, že značky sú dosť dôležité. Navyše, kde by som toľko sily na to vzala?

5. Používaš post-it nálepky?
No najskôr som musela zistiť čo to je. Áno, používam. Vôbec som nevedela o čo ide... som už snáď stará?!


6. Vystrihuješ si kupóny bez toho aby si ich použila?
Občas sa mi to stane. Ale väčšinou ho dostanem a zabudnem použiť. Dnes sa mi stala situácia, že dostala som 30 eurovú poukážku a samozrejme som ju zabudla použiť. Museli potom kvôli mojej hlave deravej celú platbu stornovať aby som ju mohla použiť.

7. Bolo by ti milejšie keby ťa napadol medveď alebo roj včiel?
No asi ten roj včiel. Pred medveďom sa uteká a bráni horšie.

8. Máš pehy?
A veruže hej. Na nose a troška od nosa smerom k lícam.

9. Usmievaš sa vždy na fotkách?


10. Čo ťa najviac u ľudí rozčľuje?
Bezohľadnosť

11. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi?
Nie, skôr rozmýšľam prečo nemám kúzelnú moc alebo nerozumiem reči zvierat.

12. Už si niekedy stanovala?
Áno.

13. Kedy si naposledy stanovala?
August 2014 Maďarsko

14. Tancuješ niekedy bez hudby?
Možno?

15. Hryzieš ceruzky?
Nie

16. S koľkými ľuďmi si strávila tento týždeň?
Kedže boli vianočné sviatky bolo ich naozaj veľa.

17. Akú veľkú máš posteľ?
No napr. doma u ocina už nemám žiadnu. Mali sme poschodovú, ale kedže tá je teraz "mŕtva" má posteľ iba brat. V byte kde bývame teraz mám jednolôžkovú a na byte, do ktorého pôjdeme bývať po skúškovom období je rozťahovací gauč.

18. Aká je tvoja pesnička týždňa?
Nie je to síce pesnička týždňa, poznám ju dlho ale tento týždeň som ju akosi znovu objavila.


19. Vadí ti keď muži nosia ružovú?
Slovo vadí možno nie je to správne. Povedala by som, že sa mi to nepáči.

20. Pozerávaš animované filmy?
Samozrejme, ešte teraz si neodpustím rôzne rozprávky z Cartoon Network.


21. Aký je tvoj najobľúbenejší film?
Je ich jednoznačne viac. Väčšinou sú to animáky. Napr. Pocahontas, Leví kráľ alebo Coraline. Ale moje srdce zaplesá i pri filme The Dark knight rises.

22. Kde by si zakopala poklad ak by si dáky mala?
No predsa na opustenom ostrove a presne tam kde sú prekrížené palmy. Pod lampou býva najväčšia tma. Je to tak zrejmé, že by ho tam nikto nehľadal.

23. Čo piješ k večeri?
Tvrdý alkohol. Ale kedže som nepijan tak radšej čistú vodu z vodovodu.

24. Do čoho si namáčaš kuracie nugetky?
Nieže by som ich jedla často ale keď už ich mám teda raz za uhorský rok tak je to vždy sladkokyslá omáčka.

25. Tvoje obľúbené jedlo?
LOKŠE! Bez kačky.

26. Ktoré filmy môžeš pozerať stále dokola?
Napr. spomínané v otázke 21. Coraline som už videla tak najmenej 10x. A to nekecám. Počítam si to.

27. Koho si naposledy pobozkala?
Priateľa kedže s ním bývam som s ním najviac. Navyše nemám už nikoho koho by som pobozkala okrem neho.

28. Bola si skautka?
Nie. Ale vždy som chcela. Tento trend však fičí v Amerike.

29. Nechala by si sa vyfotiť nahá do časopisu?
Nie.

30. Kedy si naposledy ručne napísala list?
Nepíšem listy. Nemám ich ani komu poslať. No vlastne jeden som napísala pred dvoma rokmi asi ale ešte stále som ho neodoslala. Dokonca je aj zapečatený!

31. Vieš v aute vymeniť olej?
Zatiaľ nie.

32. Už si niekedy dostala pokutu za rýchlu jazdu?
Nemám vodičák.

33. Už ti niekedy pri jazde autom došli pohonné hmoty?
No čo myslíte?

34. Aký je tvoj obľúbený sendvič?
Nemám obľúbený sendvič.

35. Aké je najlepšie jedlo na raňajky?
Ovocie.

36. Kedy chodíš bežne spať?
Okolo tej 10 pol 11.

37. Si lenivá?
Bohužiaľ. Som. Veľmi.

38. Za koho si sa ako dieťa prezliekala na karneval?
Bola som princezná. Ešte týždeň som mamine vyplakávala, že som chcela byť jašterica.

39. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope?

40. Koľko jazykov ovládaš?
Momentálne je to len angličtina a učím sa ruštinu. Myslím, že z ruštinu som už všetko zabudla lebo som mala pol roka pauzu.

41. Odoberáš dáke časopisy?
Macko Pusík

42. Máš radšej lego alebo pexeso?
Lego of kórs

43. Si tvrdohlavá?
Pomerne dosť.

44. Kto je lepší Leno alebo Letterman?


45. Pozerala si niekedy telenovelu?
Priznávam. Divokého anjela... ale to som bola malá na moju obranu.

46. Máš strach z výšok?
Sčasti. Ak som moc vysoko a nie je tam zábradlie áno.

47. Spievaš si v aute?
Pre ostatných bohužiaľ áno.

48. Spievaš si v sprche?
Nie.

49. Tancuješ v aute?
Mávanie rukami v aute nie je tanec. Takže nie. (Ja nerobím ani to mávanie a tak...)

50. Už si niekedy použila strelnú zbraň?
Áno. Niekoľkokrát. Tak ako bacha na mňa!

51. Kedy si si naposledy dala robiť portrét od fotografa?
Na školské tablo, takže to je skoro 5 rokov dozadu.

52. Zdajú sa ti muzikály gýčové?
No ako ktoré. High school musical a Diaboský holič z Fleet street je rozdiel.

53. Sú pre teba Vianoce stres?
Nie, pretože ich nevnímam príliš pozitívne.

54. Jedla si už niekedy pirôžky?
Áno a tie najlepšie boli od priateľa a jeho spolužiaka.

55. Aký je tvoj obľúbený ovocný koláč?
Žiaden. Nemám moc rada ovocné koláče. Ale nepohrdnem slivkovým.

56. Čím si chcela byť ako dieťa?
Zverolekárkou a Larou Croft.

57. Veríš na duchov?
Áno.

58. Už si niekedy mala deja vu?
Zažívam ho veľmi často.

59. Berieš denne vitamíny?
Nie.

60. Nosíš papuče?
Jasné, veď nechcem predsa zase zápal obličiek!

61. Nosíš župan?
Nemám župan.

62. V čom spíš?
V posteli

63. Prvý koncert?
Výchovný v škole predsa.

64. Tesco, Kaufland alebo Billa?
A čo tak ani jedno?

65. Nike alebo Adidas?
No ani jedno ale Nike mi je viac sympatickejšia značka.

66. Chipsy alebo chrumky?
Oboje.

67. Arašidy alebo slnečnicové semiačka?
Oboje.

68. Už si niečo počula o skupine Tres bien?
Nie. A vy?

69. Chodila si na hodiny tanca?
Nie, ale zišli by sa mi. Som strašné drevo.

70. Aké povolanie by mal mať tvoj budúci partner?
Nechcem budúceho partnera.

71. Vieš zrolovať jazyk?
Vlastne ani neviem.......Skúšam... Keď si ho opriem o zuby tak áno.

72. Už si niekedy vyhrala súťaž v slabikovaní?
Žiadnej som sa nezúčastnila.

73. Už si niekedy plakala od radosti?
Samozrejme.

74. Máš dáke gramofónové platne?
Nie, nemám gramofón.

75. Máš gramofón?
Nemala byť táto otázka pred tou predošlou?

76. Zapaľuješ pravidelne sviečku?
Akú sviečku? Nie.

77. Už si bola niekedy zamilovaná?
Ja som stále zamilovaná.

78. Koho koncert by si rada navštívila?
Three Days Grace s Adamom. Čo už je prakticky nemožné, kedže odišiel.

79. Na akom koncerte si bola naposledy?
30 Seconds to Mars

80. Studený alebo horúci čaj?
Zvyknem si vždy trochu studenej vody doliať.

81. Čaj alebo káva?
Čaj, kávu nepijem.

82. Gumoví medvedíkovia alebo čokoláda?
Karamelky.

83. Vieš dobre plávať?
Obstojne.

84. Vieš zadržať dych bez zapchania nosa?
Áno.

85. Si trpezlivá?
No ani moc nie.

86. DJ alebo skupina na svadbe?
No jasné, že skupina. Three Days Grace mi príde zahrať.

87. Už si niekedy vyhrala v dákej súťaži?
Áno, cenu mi však neposlali. Raz v živote niečo vyhrám, aj keď to bolo Labello a nepošlú mi ho.

88. Bola si už niekedy na plastickej operácii?
Nie. Nepotrebujem to.

89. Čierne alebo zelené olivy?
Ani jedny.

90. Vieš štrikovať?
Vedela som ale teraz nemám ani šajnu ako sa to robí.

91. Ideálne miesto pre krb?
Obývačka.

92. Chceš sa vydať?
Áno chcem sa vydať do Japonska.

93. Ak si vydatá, ako dlho?
.....

94. Vynucuješ si niekedy veci plačom alebo hnevom?
Nie nemám predsa 5 rokov... ale občas to hrám na smutný pohľad.. nepomáha. Keď nie tak nie.

95. Máš deti?
Nie

96. Chceš deti?
Nie (možno si to raz rozmyslím)

97. Tvoja obľúbená farba?
Pastelové farby a čierna

98. Chýba ti práve niekto?
Myslím, že nie.

99. Prihodilo sa ti niečo v škole?
Nie, do školy ja nechodím už 4 roky.

100. Do koho si bola na strednej škole zaľúbená?
Nebola som zaľúbená, iba som si to myslela. Takže sa to vlastne neráta. Na strednej som ešte nevedela aké je to byť naozaj zaľúbená.

Zverejnenie komentára

♥ Keep calm, stay kawaii and leave comment ♥